czwartek, 9 czerwca 2016

Wycieczka: Bugaj, Dobrzyca

Witajcie!
Jakiś czas temu wybraliśmy się po raz kolejny na wycieczkę zwiedzając Nasze okolice. Tym razem na cel obraliśmy Pałac w Bugaju. Ledwo przekroczyłam próg pięknego, odnowionego budynku już wiedziałam, że tam chciałabym by się odbyło moje wesele!

Spójrzcie tylko.













Piękne miejsce. Właściciele zadbali o to piękne miejsce i zachowali ducha historii. Jestem zauroczona.
Znalazłam na stronie Pałacu możliwość przejścia Wirtualnego Spaceru. Więc zapraszam! 

Następnie udaliśmy się w stronę Dobrzycy.






















Park, na którego terenie znajduje się Muzeum to coś pięknego. Warto na chwilę się zatrzymać i zwiedzić jeśli komuś nadarzy się taka okazja. Do Muzeum niestety wejść nie mogliśmy ale jakoś specjalnie za tym nie płakaliśmy.

Kolejne wycieczki jeszcze przed Nami. Gdzie? Tego jeszcze sami nie wiemy ale już się ich nie mogę doczekać :-).
Pozdrawiam Was gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz