wtorek, 7 czerwca 2016

Be Glossy: Maj

Witajcie kochani!
Pod wpływem chwili pod koniec miesiąca postanowiłam zakupić pakiet produktów niespodzianek z Be Glossy. Przekonały mnie opinie i stwierdziłam, że co mi szkodzi. Muszę przyznać, że trochę żałuję wydanych pieniędzy ale nic to, postaram się nie zniechęcać na początek. 
Więc tak... 
Paczuszka doszła szybko i była cudnie zapakowana.








Naprawdę, z tego wszystkiego najbardziej podoba mi się to pudełko. Skitrałam w nie moje ozdoby na paznokcie bo nie miałam ich gdzie trzymać :-D.




 Próbka zapachu Calvin Klein.
Totalnie nie moja bajka.




Cień w kredce w kolorze zieleni. Również nie moja liga.




 Z tego kremu nawilżającego się cieszę. Pięknie pachnie, jest lekki i nadaje się idealnie jako baza pod makijaż.


 Kremowałam się. Póki co, nie mam zdania.


Jak dotąd naprawdę tylko uroczy kartonik skradł moje serce ale dla samego kartonika nie warto wywalać 49 zł co miesiąc. Więc póki co jestem na NIE ale jeszcze nie dam im szansę. Może po prostu ten miesiąc był u Nich kiepski. Bo jeśli jest tak cały czas to naprawdę nie wiem czym tutaj dziewczyny  się tak zachwycają.

Cień w kredce wystawiłam na Vinted. Jakby ktoś był zainteresowany. Zapraszam:

A póki co, trzymajcie się i do następnego razu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz