środa, 22 czerwca 2016

Be Glossy: Czerwiec

Hejka!

Dość szybko doszła do mnie paczuszka z Be Glossy i byłam ciekawa czy ta również będzie strzałem w kolano. Po otwarciu uroczego kartonika (kolejny <3) moim oczom ukazała się maska do włosów z Syossa, którą już dobrze znam i testowałam nie raz:




Zawsze byłam zadowolona z produktów tej firmy i tak było i tym razem. Ucieszyłam się bardzo bo akurat zabrakło mi jakiegoś wzmacniacza i tu jestem bardzo zadowolona.

Następne produkty są mi już kompletnie nieznane jeśli chodzi o firmę.



To róż. W sumie tutaj też się ucieszyłam bo od dawna mam zamiar w ten produkt zainwestować ale kompletnie nie wiem, który odcień jest tym moim. Oczywiście produkt jest maleńki więc też już nie bardzo wiem jak się za Niego zabrać. Nie umiem w róże.

A tutaj mamy ściereczkę do demakijażu, który podobno wystarczy zwilżyć by pozbyć się makijażu. Jeszcze nie testowałam bo trochę szkoda mi jej i tego puchu ale prędzej czy później wypróbuję.



 
Następnie mamy tutaj ampułki, które podobno uprawiają magię. Jeden redukuje obrzęki i cienie pod oczami a drugi  nawilża i regeneruje skórę. Najbardziej jestem ciekawa tego pierwszego z tego względu, że mam mocno odznaczone cienie pod oczami i nierzadko powoduje, że wyglądam dość... chorowicie. Spodziewam się cudów, nie zawiedźcie mnie.






To jest... rozświetlający krem na dzień. Podobno niweluje oznaki zmęczenia. Jestem ZA bo od 5 miesięcy śpię zaledwie po parę godzin i to z przerwami.

Z tych 5 rzeczy, trzy to produkty pełne. Maska Syoss, ściereczka i ampułki. Zdecydowanie ten kartonik, a raczej Jego zawartość, jest lepszy pod względem wartości a także tego, że na pewno będę korzystać z Nich bo mnie ciekawią. Nie jestem bogata w kosmetyki więc jakaś nowa wiedza z pewnością mi się przyda.

W kartoniku znalazła się również karty rabatowe.




Było jeszcze na świeczuszki ale nie mogę znaleźć.

Więc jak widać, w tym miesiącu bardziej się postarali z zawartością i jestem usatysfakcjonowana :-).

To by było na tyle. Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz